Translate

zondag 1 maart 2009

Het leuke van een hobby

Je bent niet alleen leuk bezig je dag te vullen, het vervult je leven met een andere kijk. Je ziet andere dingen en ook komen er andere mensen op je pad. Door het wolvilten heb ik bijvoorbeeld van de week soep gegeten bij een buurvrouw, waar ik daarvoor nooit verder kwam dan goededag .
De antroposofische winkel bij ons in de buurt, loop ik plat. Dan weer wol halen, dan eens naalden. Maar veel zien, doet ook veel kopen -zie me blozen- Zo kwam ik afgelopen vrijdag met een pracht van een boek thuis.
'Animal felt using the felt needle van Birgitte Krag Hansen' Wat een geweldig boek, duidelijke foto's, stapje voor stapje, en goede uitleg. Je ziet wel, ik ben gaat prikken heen.... wat ik noem de proeflapjes.


Een ander leuk ding aan een hobby is, dat vrienden spontaan kadootjes voor je weten..
en niet alleen weten, maar ze ook kopen. Vandaag wist Henny me te verrassen met een 3naalden houder en een tasje vol met kleurtjes wol.


Ik ben dus weer volop bezig met prikken.

3 opmerkingen:

  1. Het was leuk, vandaag gezellig samen vilten ....

    Mijn pandabeer heeft oren, ogen en een snoet .....
    Freek heeft bijna een vriendje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt wel super die hobby van je en dan ook nog uit eten bij de buuf ,laat je maar lekker verwennen bij de weg ik ga geloof ik ook zo n blogger aanmaken ,gezellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja gerry... ik ben zooo benieuwd naar al je houtzaagwerk....

    gezelliege KNUF van Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...