Translate

woensdag 25 maart 2009

Bowentherapie (4)

Het is weer woensdag, dus BOWEN-dag. Gisteren had ik mijn besluit genomen. Eén keer in de maand (ofzo.....) ga ik nog maar, want eigenlijk zie ik mijn geld wegvloeien maar de reakties zijn nu niet bepaald positief, voorlopig ben ik eigenlijk alleen maar aan het mopperen.
Na het 'hoe is het je afgelopen week vergaan' gesprek, vertelde ik dat ik eigenlijk niet meer elke week wilde gaan komen want dat ik, behalve een licht gevoel in mijn hoofd (verlichting?) ik lichamelijk er geen snars op vooruit ben gegaan de afgelopen maand. Tevens biechtte ik op, dat ik het me ook niet echt kan veroorloven. -ik voelde de tranen al weer ergens bij mijn strottehoofd zitten- Vanuit het niets veerde de therapeute op "weet je wat we doen, je bent voortaan mijn proefpersoon, mijn vriendinnen zijn dat van tijd tot tijd, maar niet enthousiast, jij komt iedere week en 1 keer per maand kom je voor jezelf en betaal je. Ondertussen oefen ik die dingen op jou die alleen maar geschikt zijn voor jouw lichaam en zo vangen we elkaar een beetje op."
Het enige wat mij nog restte was tranen...iemand die gelooft me te kunnen helpen, die overtuigd is dat het véél langzamer gaat dan we hoopten, maar wel progressie ziet.
Ondanks alle regen en wind, kan mijn dag niet meer stuk, bij de supermarkt een groot pak advocaat ijs gehaald en dat heb ik heerlijk ongegeneerd weg zitten werken.

Heerlijk, iemand die in me gelooft.

3 opmerkingen:

  1. oooooooooh, dat is lief!!!!!!!!!!!

    echt fijn voor je

    dikke kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Want zijn gelooft in mij!!"

    Geweldig nieuws Pien!! Ik hoop echt dat je ermee geholpen bent/word..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zit met je mee te janken het doet ook iets met mij pien fijn he als er iemand in je gelooft menssssssssssssssssss ik leef zo met je mee hele dikke knuf van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...