Translate

zondag 22 maart 2009

tuintje opleuken

Ik ben zo'n echte ouwuh vodduhjood, ik loop namelijk graag op vuilnismannen-dag, de straten af naar leuke hebbehdingetjes.
Vaak slaag ik prima; zo heb ik een oude houten huishoudtrap en een schattig oude houten stoel. Echt spulletjes om je tuin -goedkoop- op te leuken.

Vorig jaar, bij het overlijden van een buurtgenoot, stond er een schattig houtentafeltje bij het grofvuil. Al 3x was ik er langs gelopen, vlak voor het slapen gaan, ben ik toch maar terug gelopen, overtuigd dat wanneer ik het aan mij voorbij zou laten gaan, ik onnoemelijk veel spijt van zou krijgen....

Nu een jaar later en een weekje de zon, heb ik een fris kleurtje blauw bij de doe-het-zelver gekocht..
...en kijk eens hoe OPGELEUKT mijn tafeltje is.....

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig tuintje heb je toch!!
    Wat je toch allemaal niet kunt vinden op straat he!! :)

    En.. Ik heb gevonden hoe ik moet reageren en mijn naam erbij moet zetten.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kzie ut.. LEUKKKK
    had wel voor jou een gastenboek aangemaakt, ik denk als je dan zo graag eits wil zeggen doe je het maar daar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, die is mooi geworden, prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt mooi haha ik ben ook al zoon voddenvrouw geef mij maar de beltroete zooooooooooooooo leuk he

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...