Translate

donderdag 5 maart 2009

Afmaken....

Het hele faalangst 'gedoe' heeft gezorgd, dat ik diverse NIETAF poppetjes heb... want het moeilijkst wat ik vind, is 2 gelijkende benen of armen maken.


Is het ene te dik, dan wordt de ander te lang...

gekkkk word ik er van... maar het vilten op zich is enig om te doen.. dus de nare karweitjes moeten gewoon wachten tot ik iets af wil maken.



en als ik 2 armen/poten al moeilijk vind gelijk te maken, wat denk je van 8 of 10 poten voor deze rups.

2 opmerkingen:

  1. haaaaaaaaaaaaaa ik vind de rups heel erg mooi en super leuk dikke 10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet nu alleen iets leuks verzinnen voor die pootjes. ik zal zeker een foto plaatsen wanneer ze voorzien is van een aantal poten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...