Translate

zaterdag 7 maart 2009

Bowentherapie (2)

Daar ging ik weer..... iets onzeker over wat er dit keer zou komen.
Dat was achteraf geheel niet nodig, want nadat ik 2 uur onder behandeling geweest was -incl. bij praten van vorig bezoek- was mijn middagslaap overbodig. Uit gewoonte was ik natuurlijk wel in bed beland, maar na ruim een uur met mijn ogen open en wat heen en weer gedraai, besloot ik dat het belachelijk was om in bed te blijven. Pas om half 10 's avonds werd ik vertrouwd "ziekig".
De volgende ochtend wist ik niet wat me overkwam: ik bruisde van de energie, was gewoon baldadig.
De hele dag genoten... okay, wel middagslaapje van 2 uurtjes. Maar ik voelde me herboren, fantastisch.

Tot ik vanmorgen wakker werd; raar gevoel, vreemd soort hoofdpijn. Nou, die bleef tot 12 uur toen was het niet meer te harden, om 1 uur lag ik op bed, mediterend om niet te gaan overgeven van de hoofdpijn -migraine?-

Inmiddels maar weer een pijnstiller genomen en is alles weer redelijk draagbaar.... maar van energiek, bruisend en fantastisch is weinig over........

3 opmerkingen:

  1. o pien eerst dacht ik SUPER!!!!totdat ik verder las ,niet fijn voor jr ,maar de dag dat het wel goed ging nemen ze je niet meer af ,heb je met de therapeute erover gepraat?
    hoop dat t volgende keer weer beter met je gaat knuffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen -11 mrt- heb ik mijn 3e afspraak.
    Op dit moment is het 1 dag prima voelen, de andere dag ziek en beroerd. Ik heb vooral hoofdpijn.
    Uiteraard ga ik haar dat allemaal vertellen.
    Ben ook reuze benieuwd hoe het na mijn 3e afspraak verloopt.
    Globaal ben ik eigenlijk erg tevreden.

    Lief dat je steeds m'n blog Leest Gerry !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Pien!
    Ik leef erg met je mee. Wat heerlijk dat je even dat gevoel hebt gehad van YES! Hier doe ik het voor! Jammer dat je daarna het contrast voor je kiezen kreeg met die nare hoofdpijn... Misschien moet er eerst nog wat ellende uit voordat je je lekker kunt gaan voelen.
    Succes morgen, ik duim!

    Liefs,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...