Translate

woensdag 4 maart 2009

Faalangst

Van tijd tot tijd kom ik mijn faalangst weer tegen. Door de loop van jaren weet ik keurig die valkuil te omzeilen, maar soms 'ploep' stap ik er in. Net als dit keer.

Als reaktie op mijn naaldvilten vraagt een goede kennis.... "Ohw, wil je ook zo'n konijn voor mij maken in het paars" Je begrijpt, zo trots als een pauw zeg ik volmondig "tuurlijk !"

...... en dan begint het... slaat het toe...

Ik prik wat, ik vorm wat, ik rommel wat..... maar met geen mogelijkheid lijkt het op een konijn. De paniek slaat toe.

Ik bespaar jullie de rest van mijn brokken angst... eind conclussie:

Ik mail betreffende kennis, dat het voor mij een onmogelijke handeling is en dat ik best iets voor haar wil vilten, maar niet iets specifieks op verzoek.


Wat is het uit eindelijk geworden.......

Het moment nadat ik gemaild had, viel alle blokkeringen van me af, waardoor het prikken weer geweldig ging.

Zo is een hobby leuk.... het mag toch geen verplichting worden.

4 opmerkingen:

  1. hai pien dat zelfde gevoel heb ik met mn houtwerk ,ik maak ook niet alles wat ze me vragen en zowiezo geen figuren waar ik niks mee heb ,ik vind ook dat hobbie hobbie moet blijven anders is de aardigheid er zo af en wat zie ik !!! jij begrijpt t van die blokkeringen ,knuffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weeeer mega,

    die billen zijn om op te vreten, .......


    en die ogen, heel gaaf, heb je die uit je boekje geleerd???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Henny: Ogen (witte stipje) is idd door mijn neiuwe boek, niet die bolle ogen..... dat komt door de workshop... alles begin als kraaltje ;-)


    @ Gerry: lekker dat andere mensen ook zo in elkaar zitten... alhoewel het een vervelend iets is *mopper*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé hallo Pien,

    Inderdaad geen konijn maar wel een ontzettend koele kikker met billen en een navel. Mooi ook die ogen van Valentijnkleurtjes en met witje. Je rups met zoenlippen is ook helemaal leuk, misschien kun je eerst één hele lange poot maken en dan pas op maat knippen.

    Prik ze! Groeten, Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...