Translate

woensdag 18 maart 2009

Van slag...


Het is niet eens mijn kat, maar wel degelijk 'mijn' tuinkat.. Poekie.
Hij is vermist sinds maandagavond, toen liep hij buiten ons tuinblok... en zonder hulp -voordeur open doen- kom je er als kat niet meer in.
Poekie is net geen 1 jaar en wild enthousisat, een echte HAPPY CAT. Hij maakt alle buurt katten dol, want ophouden met uitdagen wil hij niet. Het is dan ook niet gek, dat hij altijd ergens een krabbel heeft zitten, want de ouwuh lui zijn um van tijd tot tijd enorm zat.
Maar nu is het rustig, TE rustig, zou ik willen zeggen. ik wil Poekstra gewoon NU terug...
De mannen en ik, zijn net een blokje POEKIE, POEKIE, POEKIE wezen roepen. Helaas zonder resultaat.
Gek het is niet mijn 'manneke' maar ik mis um verschrikkelijk.....

3 opmerkingen:

  1. Ik leef met je mee, Pien! Het is een echte persoonlijkheid, zo te lezen en als die er ineens niet zijn is de leegte des te groter...

    Ik hoop dat je um hebt gevonden!

    Liefs en sterkte!
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verdorie konden we maar meezoeken ik hoop dat hij vlug weer terug komt ,sterkte
    en o ja morgenavond ben ik weer op mn pc knufffffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helaas nog steeds geen goed nieuws
    maar een ongecastreerde kater moet zijn instinct volgen...
    hij kan wel in houten of Heerlen lopen

    eventueel wil ik briefjes op gaan hangen.
    de brievenbussen vullen lijkt me te veel werk.

    laten we hopen dat als ie bevredigd is dat ie zijn weg terug nog weet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...