Translate

donderdag 12 maart 2009

op verzoek....

.... Nou ja, dat is niet helemaal waar, ik bood het min of meer aan.

Voor mijn bowentherapeute, ga ik een bruine ketting maken. Bij het weggaan, moest ze me even vertellen dat ik er zo leuk gekleed bij liep, vooral mijn ketting.
Een groene ketting die ik een tijdgeleden zelf gemaakt had. Aangezien haar huis 'leegegehaald' is, waarbij haar juwelen ook een onderdeel waren, leek het haar wel leuk om iets bruins weer terug te krijgen.... nee, nee.. ze betaalt er voor...
Ik ben niet zo van het betalerige, waarmee ik bedoel, ik betaal wel -ik haat schulden- maar laat me niet makkelijk betalen. Doe dit soort dingen liever uit mezelf, voor het leuke..

Dus ben ik weer begonnen met leuke kralen bij elkaar te zoeken, rijgen.. en straks kan ik beginnen met de ketting te maken.

De therapie zelf ging gisteren als vertrouwd, ik lag welliswaar om 9 uur voor dood op bed en op dit moment trekt er een gemeen snerpende pijn door mijn schouderbladen, toch heb ik besloten om verder te gaan met het Bowen. Tenslotte heb ik nog steeds geen pijn in mijn voeten en slaap dus zonder pijnstillers..... ik wil het op zijn minst nog de kans geven.







2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...