Translate

woensdag 11 maart 2009

Bowentherapie (3)

Nieuwe behandeling, ik ben afwisselend blij/tevreden en zielig/ziek. Geen idee wat ik moet vinden, voornamelijk houd ik mezelf op de been met te denken; er is reaktie !
Ik wil alleen zo graag dat ik dat bruisende gevoel van vorgie week weer kan beleven.



Ondertussen prik ik maar door.. ik heb inmiddels een stapel NIETAF werkjes. Geen zin om me bezig te houden met veel denkwerk of een hogere moeilijkheidsgraad.. dus ik maak allerlei basis modellen, voel me compleet gelukkig met het prikken opzich en ooit komt het wel af....


hier zie je de dikke dame -die nog niet geheel dik is-
2 fantasie figuren.
een eend -ik zoek nu alleen nog hele goedkope kunstwimpers-
Als laatste aan begonnen een vlinder.

2 opmerkingen:

  1. Lieve Pien!

    Leuk, dat vilten en die ketting voor je therapeute! Ik geniet er van om via je blog mee te kunnen koekeloeren met jouw kreatieve gefröbel. Ze zijn echt leuk!
    Tsja, en je lijf... wat moet ik er van zeggen... Het buisende gevoel van vorige week is prachtig om ff meegemaakt te hebben. Ik vind het in ieder geval geweldig dat je zonder pijnstillers kunt slapen, en zo fijn dat je geen pijn in je voeten hebt! Snerpende pijn bij je schouderbladen is nou niet iets om direkt vrolijk van te worden... Ach, ik snap zo goed dat je van het ene in het andere rolt qua stemming!
    Kom dus even een warme knuf vanuit Houten brengen per expresse!
    Liefs,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai pien ik ben super trots op je !!!! en voor de rest sluit ik me bij lisette aan maar dan wel met n dikke knuf uit heerlen ,en natuurlijk volg ik je blog echt gezellie toggg

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...