Translate

donderdag 26 februari 2009

Terug van Bowentherapie

Wat kan ik hier nu over schrijven, zonder een depressie verhaal neer te typen.
Ja, dan houd je 1 woord over.... TELEURGESTELD.

Okay.... wat meer duidelijkheid.

Aangekomen bij mijn bowentherapeute moest ik natuurlijk mijn medisch dossier vertellen. Zij maakte allerlei aantekeningen en daarna werd ik behandeld.
In plaats van een soort massage, werden er bepaalde punten gerold. Links van het lichaam -rugzijde- een aantal, dan rechts hetzelfde, om vervolgens aan voorzijde een gelijkende herhaling te krijgen.
Nee, dat was niet eens lekker. Pijn is een te groot woord. Denk dat naar of niet prettig er dichterbij komt.
Ruim 1,5 uur ben ik er geweest. Thuisgekomen, had ik gehoopt het eens zonder middagslaap te kunnen doen. Echter de vermoeidheid overviel me en om 4 uur lag ik vertrouwd voor pampus in bed. Half 7 schrok ik wakker en ben er uitgekomen. De mannen moesten dringend eten. Nog geen half uur later, begon mijn lichaam het op te geven; kon mijn hoofd niet meer op mijn romp dragen, mijn nek werd zwaarder en minder sterk. Mijn lendenen leken zich met een zwaar gewicht te vullen. Of te wel, om half tien lag ik weer op mijn rug in bed. Inmiddels met een vreemd soort hoofdpijn. Voor ik in slaap viel hoopte ik nog dat morgen er een wereld voor me open zou gaan.

Wederom een teleurstelling. Mijn rug voelt nog steeds aan als of ik ergens bekneld heb gezeten. De hoofdpijn is weg, maar die zou anders na een goede nachtrust ook weggeweest zijn. Mijn nek/schouder spieren geven ook een soort krampachtig gevoel.

Wat kan ik er dan van zeggen???? Niets anders dan ik geef het 3 keer en dan moet er toch wel verbetering zijn. Aan de andere kant, er is iets in werking gezet, ook al ervaar ik het nu niet als positief, er gebeurt wel iets.

Op naar volgende week donderdag 1 uur..........

1 opmerking:

  1. o pien wat n domper voor je ,maar geef t n kans !!!!er word ook vaak gezegt dat t eerst ff minder word maar dan de goeie kant opgaat ,ik hoop t zo voor je ,heel veel sterkte en geef de hoop niet op he ,knuf van ons

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...