Translate

donderdag 19 februari 2009

Workshop naaldvilten

..... Dan blijkt toch weer dat na regen de zon gaat schijnen of dat een paar lekkere jankbuien je goed kunnen doen.
Woensdag jl. volgde ik namelijk mijn aller eerste workshop.

Na overleg met Henny, met wie ik de workshop zou gaan volgen, zou zij vragen of ik de mannen mocht meenemen. Geen enkel bezwaar had onze lerares Maria (zie website http://www.meervilt.nl/ ) Dus zo toog ik met mijn mannen de ruim 2 km. door de stad Haarlem.


Privé les kregen we, niet meer inschrijvingen dan wij tweetjes. Wat een rijkdom.



Zie ons alle 4 genieten. Let vooral op de serieuze blik van Henny... als de dood dat ze haar vingers vast zal prikken.
Leuk mens, die Maria, veel ideetjes opgedaan, goede adviezen gekregen: KNIPPUH !!!! en de koffie met gekookte melk was niet te versmaden.... op naar de NAT vilten workshop.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...