Translate

zaterdag 14 februari 2009

Nieuw projektje

Nieuwe naalden verdienen nieuwe kleuren wol, vandaar dat we door de binnenstad van Haarlem trekken naar de hobbywinkel. Het is er klein en overvol, harige/kwijlende mannen zijn er dus niet toegestaan. Wederom wachten ze voor de deur tot ik al mijn kleurtjes betaald heb.Thuis gekomen kies ik voor oranje om aan, wederom, een konijn te beginnen. Tenslotte begrijp ik nu een beetje wat er verwacht wordt. Tevens zijn de nieuwe naalden een ware vooruitgang. Na een flink aantal uren prikken, ben ik reuze content met mijn echte nijn. Zelfs de kleur vind ik gezellig.

2 opmerkingen:

  1. Enug!!! De mannen voor de winkel. Menig mensenman kan een voorbeeld nemen aan hun geduld en toewijding om met hun Alpha te gaan shoppen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik ben niet anoniem ik ben t de teckelmuts

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...