Translate

dinsdag 10 februari 2009

Creatief met wol

Vanwege een kraamkado ben ik met mijn vriendin in Den Haag om naar een creatief winkeltje te gaan. Tot mijn verbijstering zie ik daar "beestjes" staan, gemaakt van wol. Het intrigeert me, laat me de komende dagen niet meer los. Google op internet naar NAALDVILT en liever nog naar NEEDLEFELTING en vind daar de meest waanzinnige dingen. Een wereld gaat voor me open.



Ik trek de stoute schoenen aan en ga opzoek naar een winkeltje in mijn woonplaats naar wol, wolvilt, naalden en een voorbeeldboekje.



Het enige waar ik me aanwaag, zijn hartjes. Tenslotte kan aan dat model niet veel fout gaan. Maar om nou mijn hele huis te voorzien van hartjes of al mijn vrienden hetzelfde kado te geven leek mij wat ver gaan.


Op naar iets creatievers, hier dan mijn eerste kat:ik ben de koning te rijk.. het lijkt zelfs op een kat..... en een nieuwe hobby is geboren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...