Translate

maandag 23 februari 2009

Hoop doet leven.....

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen, ben ik niet héél gelukkig met de medewerking van mijn lichaam en het feit dat de doktoren niets voor me kunnen doen. Via internet kwam ik op een site dat uitlegde hoe de Bowen Therapie werkt.

Hier, voor jullie, die uitleg:

Bowen Techniek
De Bowen Techniek is een krachtige, zeer doeltreffende behandelmethode, waarbij het zelfgenezend vermogen van het lichaam geactiveerd wordt.Met de duim en wijsvingers wordt er met lichte druk een korte rolbeweging over diverse spieren gemaakt op specifieke plekken. Een verrassend eenvoudige techniek, die in de regel snel en goede resultaten geeft. Deze zachte behandelmethode is pijnloos en geeft geen extreme reacties.

Zie : http://www.bowen.nl/

Toen ik de reacties van 'patienten' las, begon er hoop aan de horizon te rijsen.

Aanstaande woensdag is mijn eerste behandeling. Waarschijnlijk hoef ik jullie niet te vertellen dat mijn verwachtingen hoog zijn.


3 opmerkingen:

  1. en ik duim mee ,ik had hoge verwachtingen van de universele energietherapie ,ben nou bijna 14 dagen bezig en vanavond voor de eerste x sinds 12 dagen weer naar buiten geweest met de teckels ,alleen!!!!!!! en de pijn was al n stuk minder ,hoop dat t bij jou ook lukt !!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Pien... Ik ben zo vreselijk benieuwd hoe het is gegaan!
    Ik hoop dat je er baat bij hebt en dat je je weer wat prettiger door het leven kunt bewegen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...