Translate

vrijdag 20 februari 2009

Geen handwerkbeurs

Dit weekend is er een handwerkbeurs in Zwolle. Dat maakte dat Henny en ik een heel scenario geschreven hadden hoe we dat in mijn "zwakke leven" konden inpassen. Tot in details was alles geregeld.. tot zij een aller eerste aanval kreeg van B.P.P.D. of te wel; kortdurende bewegingsafhankelijke duizeligheid. Zo erg, dat ze er bij moest overgeven, daar ging onze mooi gedetailleerde planning.


Ach niet getreurd er zijn ergere dingen....


want met trots kan ik jullie mijn AAP laten zien.
Er zitten magneetjes in handen/voeten, alleen met vilt er overheen, werken ze niet half zo goed als zonder... wel jammer, want ik zag um ergens aan een pijpleiding hangen.
Let vooral op mijn eerste belabelde homemade thinggy !!!

5 opmerkingen:

  1. Zoooooooooo jammer dat we niet kunnen gaan ......

    maar je apie is mega!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aap! Geweldig leuk dat ik ff naar je viltwerk mag kijken!

    Dank!

    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eggggggggggggggggggg wel ,ik ben nou met n gebreide/gehaakte pop bezig(eerste keer) hahaha ben benieuwt wat t word ,fijn weekend voor jullie (ik ben ut weer)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé hallo Pien, wou ik net reageren op je aap heb je alweer een beer gemaakt. Je vilt sneller dan mijn schaduw, of zoiets. Maar ik wou even zeggen dat ik hem helemaal tof vind je aap met z'n billetjes. Als je de magneten verdubbelt, dus weer even opensnijden en er één bijdoen verhoogt de magnetische kracht en anders neodymium magneten gebruiken die zijn sterker dan die grijszwarte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk, aan zulke adviezen ehb ik wat....

    *gaat snijden heen*

    Dank je wel Maria !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...