Translate

maandag 23 augustus 2010

Zo trots als een pauw


Grappig dat op je 46e nog steeds dat kinderlijke enthousiastme kan hebben.
Want gisteren toen ik mijn grabbag af had, was ik zo trots, dat ik het liefst bij al mijn kennissen langs de deur wilde gaan om mijn nieuwe tas te laten zien.
Net op tijd had ik door dat het al 10 uur was en misschien niet iedereen zo kinderlijk blij over mijn makelij zou kunnen zijn.
Maar ik kan jullie vertellen, wauwwwww ik ben zo trots als een pauw; mijn 2e tas is af en ik vind um prachtig !!!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw!!

    Ik ben blij dat ik door je blog te lezen (dank voor de tip, want je was al zo lang stil geweest!;-)) toch jou nog even met je tas binnen heb gehaald! Wat is ie mooi, Pien!
    Je bent terecht trots, en de kleurtjes zijn prachtig!

    Trouwens... om op je 46e kinderlijk trots te kunnen zijn geeft alleen maar aan dat je een echte grote meid bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie tas. KUNSTWERK!!!!!
    Chapeau
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...