Translate

donderdag 26 augustus 2010

regen, regen en regen....

Het is dat mijn mannen niet gemotiveerd kunnen worden wanneer het regent, want ik ben een echt regenmens. Het gekletter op mn dak, tegen mijn ramen, heerlijk vind ik dat.
Na het (re-)organiseren van gisteren, kreeg ik spontaan een 'paniek'aanval. Mijn vriendin uit Amerika gaf aan dat ze de eerste week van januari naar Nederland komt. Automatisch betekent dat, hier logeren.

In de 5 jaar dat ik hier woon, is er aan mijn logeerkamer weinig gedaan; op het stouwen van spullen die ik wel wilde bewaren, maar godt weet voor wanneer en met welk doel.
Met andere woorden, het is daar een echte Malle Pietje kamer.
Inmiddels zijn er 3 vuilniszakken gevuld, wat niet te zien is. Nog een heleboel te gaan, maar met dit weer is het een prima karwei om aan te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...