Translate

zondag 26 juni 2011

Nieuwe verjaardag, nieuwe tuindeken

Morgen is Vriendin A. jarig.
Voor iemand die denkt dat ze weinig vriendinnen heeft ben ik wel erg veel met 'dekens' voor vrienden bezig.
Maar eerlijk is eerlijk... het is enig werk om te doen.
Vriendin A. is meer alternatiever dan alle andere vriendinnen en ik zag de standaard tuin-deken dan ook niet tot zijn recht komen. Gelukkig was er lappenmarkt in Den Haag. Lappen vooral voor de allochtonen onder ons -helaas geen foto's gemaakt-
Ik ben toch al in geen 10 jaar in Egypte meer geweest, maar het voelde als thuiskomen, veel hoofddoekjes en veel Arabisch gepraat, het rook er zelfs buitenlands -> ik ben gek op die knoflooklucht. FLASHBACKS HERE WE COME......

De tuindeken voor vriendin A. moest dus iets exotisch/alternatiefs hebben en nadat we de markt helemaal afgelopen waren kreeg ik een ingeving Voor een leuk bedrag 8 meter stof gekocht, met gevolg een geweldige deken. Mocht zij de deken niet leuk of mooi vinden, ik weet wel iemand die um goed gekeurd heeft.
Mijsje zegt: houwuh die deken... ut ligt prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...