Translate

maandag 6 juni 2011

Betaling in natura

Vriendin H. helemaal in de ban van mijn Top-Cats. of ik geen workshops gaf ?? Nee natuurlijk niet, moet er niet aan denken, vreemde mensen over mijn vloer, mijn energielevel dat per kwartier minder wordt, met gevolg dat ik mensen ZOOOO STOM vind doen, wat ik dan ook niet meer onder stoelen of banken kan verstoppen.
Maar ja, je vriendin hè... daar kan niet natuurlijk niet botweg NEEE tegen zeggen. Tevens heb ik een enorme bewondering voor haar quiltwerk, dus hoe moeilijk kan een 'workshop' Top-Cat maken nou zijn.
We grappen wat over de kosten van de workshop; 350 euro kom ik meteen op te proppen. En na een aantal gekke 'foutjes' grapt zij terug, dat ik wel meer kan vragen dan die 350 €.
Je kent het, in ieder grapje ligt een bodem van waarheid. Nu ik mijn financiële bodem heb bereikt, geef ik toe dat ik overal geld in zie. Zo heb ik mijn maatje C. al laten betalen voor mijn kapper. Vanaf vandaag neem ik de dagopvang van zijn hond op me. Om zijn schuldgevoel af te kopen mag hij mijn kapper betalen. Dat scheelt toch weer.
Terug naar de 'workshop'.
Na 2 bezoekjes Top-Cat maken ben ik me een partij lapjes rijker.... want ipv van de 350 euro neemt ze steeds bulken pracht lapjes mee en niet te vergeten vulling, want een echte Top-Cat lust wel een fiberfilletje.

3 opmerkingen:

  1. Goede deal toch!! Jij mooie lapjes rijker en zij een top van een Top-Cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks, ik heb het verbeterd ;-))

    Verslag komt uiteraard op mn blog!!

    Groetjes,, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig van hen en een ontzettend goed geschreven blog vooral in jou mening over mensen 100% mee eens ,er zijn nog maar weinig mensen die normaal gek zijn ,dikke kuzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...