Translate

maandag 20 juni 2011

de restjes worden een Frummel

Ik ben echt zo'n horder, kan nix weggooien, erger nog ik; ik bewaar alles waar ik mijn handen op weet te leggen.
Stukjes stof weggooien kost mij dan ook veel moeite... nou ja, moeite... ik gooi het dus niet weg, of het moet zo enorm klein zijn.
 
mijn grote stapel stukjes stof.

Op dagen dat ik niet lekker ga, wel wat wil doen, maar eigenlijk te 'ziek' ben om iets nuttigs te doen, maak ik dus een 'frummel' vandaag heb ik deze 'frummel' gemaakt.
zittend is deze frummel 10cm.

maar aan foto 1. zie je wel dat er nog velen kunnen volgen.

1 opmerking:

  1. Oh ja dat herken ik, de kleinste stukjes vilt bewaren. Dozen vol, wel leuk om weer mee te rotzooien.

    Zo'n frummel is wel schattig, jammer dat hij ontstaat omdat je je niet lekker voelt ;-(

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...