Translate

zondag 26 juni 2011

Kattenhuis

Ik had weer eens wat bedacht.
Vriendin H.'s verjaardag kwam met rasse schreden dichterbij.
Met lappen, naaimachine, naald end raad kan ik prima overweg, maar zagen, timmeren en verven is niet echt aan mij besteed. Mijn nieuwe plan moest dus door een Handige Harry in elkaar gezet worden.
Gelukkig heb ik een Handige Harry in de persoon Maatje C.
Maatje C. wil alles maken, vindt vaak wat ik verzin leuk en kan er zelf ook zijn creativiteit in kwijt.
Je moet Maatje C. alleen  niet 1 dag voor iemands verjaardag iets vragen in elkaar te zetten, dat levert stress op, irritatie en veel gemopper.......
maar na alle stress, irritatie en gemopper.. dan heb je ook wat... een KATTENHUIS voor de 'gekke' kat, Cato, van vriendin H.
Frouke heeft de woning gekraakt, Cato wacht tot ze ook eens mag slapen in haar huisje.


Alleen H. heeft drie katten en nu één huisje, opgestaan is plaats vergaan en niet bewoond wordt gekraakt.
Ik ben nu al bang dat Maatje C. er een klusje bij heeft voor vriend P. zijn verjaardag.
Cato en Frouke hebben besloten dat het een Vinex-wijk moet gaan worden.
Maar wie gaat het nu vragen aan C.?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...