Translate

dinsdag 3 mei 2011

Eindelijk m'n hulp.

2 weken, is mijn hulp niet geweest, wat een drama is dat toch altijd. Vooral omdat de laatste weken ook niet mijn beste weken waren; hoofdpijn, rugpijn, schouderpijn en beenpijn....
Gisteren was ze er weer, als een wervelwind is ze door mijn huisje gedraaid, door haar aanwezigheid ben ik ook aan de slag gegaan; alles van de kant, overal een lap langs en een stofzuiger overheen, maar het aller belangrijkste: de vloer is gedweild. Wat maakt dat het schoonmaakwerk toch altijd af.
zie je de bomen van buiten weer spiegelen ?

De creativiteit borrelt weer op met zo veel ruimte om me heen, waardoor ik eindelijk begonnen ben aan de lang geleden beloofde Top-cat de stof werd mij toegezonden, want het moest persé een PSV-cat worden.

eindelijk in de maak; de echte enige PSV-Topcat.

Hopelijk komt ze nu weer elke week schoonmaken, want het is wel duidelijk dat ik m'n hulp niet kan missen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...