Translate

woensdag 10 november 2010

van alles wat....

Ondanks dat er geen blog geschreven werd, was ik wel "druk" met van alles.
Dit zijn de tussendoortjes. heerlijk werk om te doen, maar voorlopig zijn het voornamelijk 'stofhappers' het wordt tijd dat er veel mensen babies krijgen in mijn omgeving, dan kan ik weer eens wat weggeven.

Gelukkig heb ik nog wel een klein vriendinnetje in de wijk die zwemles krijgt, ook zij moest er aan geloven...
een zwemtas voor een stoere meid van bijna 4.
Ik weet niet wie er blijer mee was, mams of kind ??? het gevolg is dat ik een oude tas mee naar huis kreeg met het verzoek een gelijkende te maken in de uitvoering zwemtas-achtig van dochter..... waar ik dus weer gelukkig mee ben, helemaal toen het verzoek blauwig tot me door drong.

maar eerst TOP-CAT, mijn stoere kat met sliert armen....

en na al dit werk, kan ik me bezighouden met de tas voor mijn vriendin; in mijn lievelingskleur blauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...