Translate

donderdag 12 mei 2011

De Binnenbandtas

Wat heb ik genoten van het maken van deze binnenbandtas. Het bedelen bij de fietsenmaker vond ik al enig om te doen -nadat ik over de eerste drempel heen was- Het naaien viel best mee -nadat ik eindelijk wist hoe ik mijn naaimachine moest instellen-
helemaal voor mij !
Deze tas is vast hondvriendelijk en kan tegen een stootje, denk dat ik um vaak zal gebruiken. Eindelijk weer op pad met een tas, na al die jaren alles in mijn jaszakken proppen.

5 opmerkingen:

  1. geweldig pien en mooie voering ook n echte continenial !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! patent op aanvragen kuzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha.. dat adviseerde Cees mij ook al..
    hij zei: opsturen naar Continental!
    waarop mijn reaktie was: dan krijg ik voortaan alle mislukte binnenbanden toegestuurd ? *shock*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem geweldig, wat een idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @E. Had je gezien dat http://zsazsazsujuwelen.blogspot.com/ ook met binnenbanden bezig is (heb ik van jouw blog gehaald)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer dat alle reakties verloren zijn gegaan bij de blogger crash :-(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...