Translate

dinsdag 31 mei 2011

In de verkoop

Ik kan natuurlijk niet mijn hele huis vol stouwen met TopCats. Om ook niet eerlijk toe te geven dat ik in geldnood zit. 
Na een vermelding op de mannen hun Hyves dat ik Topcats te koop had, kreeg ik meteen 2 kopers. Beide gingen voor de blauwe, ik moet dus een nieuwe blauwe maken, en een kitten welke ikzelf mocht uitzoeken.
Dat biedt perspectief, iig olie voor de Damelhond en als ik er nu nog gauw een paar verkoop kan ik ook weer glucosamine kopen voor de stramme botten van Kino. Het is vervelend dat het zo moet, maar ik zie even geen andere uitweg om mijn financiën rond te krijgen...

Dus, mijn topcats zijn in de verkoop. Zit je kleur er niet tussen; op verzoek kan ik een custommade Top-Cat maken; althans, je kan de hoofdkleur opgeven ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...