Translate

zondag 27 december 2009

2010 aanpassen ....???


En dan zitten we al weer aan het einde van 2009, wat is dit jaar omgevlogen.
Terugblikkend kan ik niet anders dan tot de conclussie komen dat het qua gezondheid toch erg veel slechter is geworden. Niet alleen omdat ik net al 3 dagen barstende hoofdpijn heb, maar omdat er nog maar weinig extra energie in me zit. Kon ik 'vroeger' nog wel eens stiekem zonder een middagslaapje, merk ik dat wanneer ik dit nu niet doe ik onherroepelijk er op afgerekend wordt. Wederom iets om je dagelijks leven op aan te passen.
Mijn oudste man, Kino, wordt ook met de dag ouder en ouder. We kunnen niet meer om het woord artrose heen. Twee lange wandelingen op 1 dag zit er niet meer in. Wanneer we dit wel doen, dan is uit de mand komen een behoorlijke opgave. Ook hier in zullen we de dag indeling moeten gaan aanpassen, Want tenslotte is er nog steeds een Dami die wel graag wil rennen en vliegen.
Alleen Dami valt weer 'uit elkaar'. Voor mensen die geen honden hebben die vachtproblemen hebben zullen zich er nix bij voor kunnen stellen. Helaas, na 5 jaar Dami hebbend, weet ik inmiddels erg goed wat het is. Doch in die 5 jaar ben ik nog steeds niet achter wat hem 'uit elkaar doet vallen'.
Afgelopen week 50kg. glutenvrij vlees ingekocht, we hadden al een tijd glutenvrije brokken.
Wederom iets om aan te passen.
Ik denk inderdaad dat het aankomende jaar weer uit AANPASSEN zal bestaan, maar na zoveel jaren zullen we ook 2010 zonder angst tegemoet kunnen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...