Translate

donderdag 10 december 2009

moeilijk, moeilijk, moeilijk



Handen, voeten... wat zijn ze moeilijk te maken, ik prik wat,
ik herprik wat.. en het lijkt gewoon nergens op.




Het gevolg is dat ik het werkje aan de kant leg en me op iets anders focus.
Dit keer begonnen met een kat.... en blauwe kat.


Wat nou handen ?,

wat nou voeten ?

gewoon een pootloze kat met een lange zwierige staart



En omdat het zonder poten stukke makkelijk ging, nog maar een kleine groene geprikt.


De meteen op de post gedaan en in Den Haag laten afleveren. Hopelijk heeft ze een goed thuis bij Henny.

1 opmerking:

  1. hahahahha, nu weet ik waar ik op moet wachten ....... leukkkkkkkk!!!!

    Oh meneer de postbode schiet toch op .....

    *ligt al dagen op de mat te wachten*

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...