Translate

zaterdag 12 december 2009

kan iemand me de 'fun' uitleggen

Ik ben gek op ze, echt... maar soms
*gebruikt slechte woorden*



Mijn bouwpakket was klaar om in elkaar gezet te worden. Vanmorgen nog even snel een lange naald gekocht om de armen aan de body te kunnen maken, zodat ze straks kunnen bewegen.

Fris terug van mijn middagslaapje, pak de onderdelen....
Mis ik1 poot....
Waar is die poot ???

Alle honden natuurlijk boos benaderd....

maar zoals gewoonlijk waren die lief, leuk en zachtaardig.
Mijsje daarin tegen niet, dat is de meest NIET aardige huisgenoot die ik heb.

Nu kan ik weer gaan beginnen aan een poot en ik had er zelfs een voet aan weten te zetten *moppert weer*

Kan iemand vertellen wat de fun is van katten hebben ????

1 opmerking:

  1. hahahahahaha ... ik lach niet

    heus niet ..........


    *bike* komt Mijsje halen .......

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...