Translate

vrijdag 10 april 2009

Ziekenboeg


Ik ga helemaal niet lekker.... en nee, ik ben niet ziek.

Eerst begon Kino niet te willen eten, overgeven en diarree te krijgen.
Opeens realiseerde ik me dat ook Tikkel al in 24 uur niet van zijn plaats van mijn bed was gekomen.
Toen de temperatuur van Tikkel gerezen was naar 39,9 zijn we meten naar de Dierenarts gegaan. Daar bleek mijn thermometer lang niet diep genoeg in de anus te gaan.
Tikkel had dus 40,1 en Kino 39,9.
Beide dieren van allerlei pillen en injekties voorzien en terug naar huis,overtuigd dat alles nu beter zou gaan.

Kino heeft gisterenavond en vanmorgen een kort stukje mee gewandeld, vanmorgen zelfs een 'lekkere' vlaai geleverd op het grasveldje. Maar Tikkel blijft overgeven en is inmiddels onderkoelt. (37,3) Die ligt met 2 hittepitten opgesloten in een bench, we vertrekken zo wederom naar de dierenarts.


pffff wat een spanning allemaal.
nix ergers dan niet weten waar je aan toe bent met je zieke huisdieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...