Translate

zondag 26 april 2009

Jarig zijn.

Na een hectische tijd van 2 zieke huisdieren, had ik 'het' wel weer even gehad. Want zoals ik wel vaker zeg, zolang je niet met je ziekzijn geconfronteerd wordt, lijkt het er niet te zijn. Als alles routineus verloopt, heb ik eigenlijk niks te klagen. Maar een weekje 2 zieken hakt erin.
Inmiddels zijn zowel Tikkel als Kino weer gezellig en vertrouwd. Tikkel manipuleert als vanouds en Kien rent weer de wandeling lekker mee.

Ikzelf had een enorm leuk vooruitzicht.... jarig zijn. Meestal niet mijn favoriete dag, maar dit keer stond er een NATVILT WORKSHOP op het programma. Het kadootje van Henny aan mij.
Op 22 april - Dé verjaardag- haalde Henny mij op, nachtje bij haar en Pieter slapen om vervolgens de volgende dag heerlijk te workshoppen !

Hier zie je ons lekker knoeien met wol, water en zeep.
linksonder mijn werk.
en het eindresultaat na veel wrijven, uitspoelen en drogen:
De workshop bestond uit 2 dagdelen..... maar mijn dag begon al met vroeg opstaan om de mannen aan hun trekken te laten komen. dan dagdeel 1, veel handwerk... en wat deed dat pijn. Veel meer dan ik ooit verwacht had. Langleven de Brufen, want ondanks dat ik geen 2x 600mg mag nemen -binnen 4 uur- heb ik dit keer dat advies in de wind geslagen.
Lunchpauze hield voor Henny en mij in; broodjes naar binnen werken, glaswater als toegift en gauw naar de mannen toe. Rondje plassen en weer terug op de fiets naar de workshop.
Maar dit alles was de moeite waard.
Zaterdag ging het licht bij me uit en ik lig inmiddels -op de dagelijkse wandelingen na- al 2 dagen in bed. Geen vezel in mijn lijf die niet in opstand komt. Voorlopig maar even geen workshop of "rare" dingen op mijn 'to-do-list'



2 opmerkingen:

  1. Jemig ...... jammer dat je nu zo ziek bent ....

    maar de workshop was mega!!!

    dikke kusssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is ie mooiiiiiiiiiiiiiii geworden !!!! echt super ,ja jammer dat je het op deze manier moet betalen he echt bale ,heel veel beterschapjes en n voorzichtige knuf van ons

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...