Translate

donderdag 2 april 2009

Genieten


3,5 jaar geleden toen ik dit huis betrok, was mijn tuin een beton-festijn. Elke dag wanneer ik langs het raam liep, welke uitkijkt op die tuin, kreeg ik depressieve gevoelens. Ondanks dat de halve wereld mij toen beloofde te zullen helpen, verstreek de tijd. Uit angst dat ik bejaard zou worden met al die tegels, besloot ik toen zelf aan de slag te gaan.

Nu dus 3 jaar later, geniet ik elk uur van die tuin, vooral nu dat alles aan het uitkomen is......

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer zalig uit!
    Zo fijn dat het lente is ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je op mijn blog kwam. nu kom ik bij jou op bezoek en zie veel mooie dingen. heerlijk dat nu weer de mooie tijd komt om in je tuin te genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi pien ik hou ook niet van beton bah en hulp !!!!! verwacht niks word je ook niet teleurgestelt ,t ruikt nu zo lekker buiten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...