Translate

vrijdag 10 april 2009

up-date ziekenboeg

Ik moest Tikkel bij de dierenarts laten; gevolg enorme jankbui
alle nare herinneringen aan mijn eerste kat kwamen boven -die heb ik in 4 dagen tijd verloren aan een acute leveraandoening- Tevens is het vandaag precies 1 jaar geleden dat we onze andere Akita Guzzi, binnen 3,5 uur kwijt raakten aan een gesprongen milttumor.
De dierenarts wilde foto's maken want ze is overtuigd van een verstopping van "iets" in z'n darmen. Op foto bleek echter niet duidelijk hoe of wat, vanwege een bocht op de foto. -heb ik weer !- Ik kon nu naar Amsterdam gaan -dierenziekenhuis- om een echo te laten maken.
Ik hou niet van zeulen met mijn dieren dus ik wil, wanneer zij overtuigd is dat er "iets" zit, dat het er uitgehaald wordt.... en wel NU !!!
Precies zo is het, Tikkel ligt nu op de operatietafel.

Ondertussen is Kino ook steeds zieker aan het worden, op haar advies moet ik die geheel met rust laten, niks meer geven, geen ORSwater of rijstewater.
Voor de zekerheid heb ik net geld van mijn spaarrekening overgemaakt naar mijn betaalrekening. Na de 245€ van gisteren zag ik de bodem, de rekening van vandaag zal wel hoger worden
*slaat de handen in de lucht*

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...