Translate

zondag 15 januari 2012

gevalletje AUWWWW

Een aantal jaren geleden heeft vriendin H. voor mij van die heerlijke vingerloze handschoenen gebreid. Ondertussen is de Raynaud een tikkeltje erger geworden en soms wenste ik dat de wanten iets langer waren.
Wat nou zeuren, ik kan zelf ook breien, dus ik 4 naalden gekocht (want op mijn Knitpro kreeg ik het niet voor elkaar) bij de kringloopwinkel.
Eerste kerstdag, zo'n knusse bank-hang-dag, ben ik lekker gaan breien. Gevolg:  3 weken lang GIGA pijn in beide handen. 1 want was dan wel af, maar aan een 2e ging ik echt niet beginnen.
Gelukkig, sinds een half jaar, woont er vlak bij mij in de wijk een echte brei-dame.
Afgelopen maandag de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd mijn 2e want te breien. Binnen 16 uur werd de want thuisbezorgd en loop ik behaaglijk de honden uit te laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...