Translate

maandag 18 mei 2009

busy wijffie

Omdat ik niet blog, betekent niet dat ik ook niks doe, ik zou zeggen integendeel.
Voor mijn verjaardag had ik geld gekregen en wanneer ik geld krijg wil ik dat meestal besteden aan iets wat ik heel graag wil. Dit keer koos ik voor mijn eerste breiset.
een echte '
knitpro' gevolg: breien heen.

Als eerste wilde ik heel graag een tas breien om deze te vervilten in de wasmachine. Gelukkig had ik nog 100% Merino wol en zonder patroon ben ik gaan breien.maar voldoende wol heb ik niet, dus dan is de motivatie al gauw op een laag pitje.

Ondertussen was mijn lidmaatschap bij ravelry geactiveerd en een wereld ging voor mij open, wat kan je eigenlijk veel met breien.
Mijn grootste bewondering gaat uit naar de
tien-steken-deken , tas aan de kant en op zoek naar restjes wol. Nu kan ik eigenlijk niet van een patroon breien, laat staan één in het Engels. Dat werd dus vooral plaatjes kijken ....en kijken ......en kijken.......

ik geef toe, het is niet zo als het moet, maar met een vierkantje breien op de hoeken kom je een heel eind:

Maar omdat ik niks met roze heb, ga ik nu opzoek naar Noro Kureyon ..... ik kan niet wachten, wolwinkel here I come........



4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je reactie op mijn weblog.

    Ik ben net even met Ysja naar de dierenarts geweest. En het lijkt allemaal mee te vallen. Ze was vanmorgen al een stuk beter dan gisteren maar omdat ze nog een lelijk soort hoest had ben ik toch maar even gegaan (lang leve de ziektekostenverzekering voor dieren, maakt de drempel om naar de dierenarts te gaan een stuk kleiner) maar waarschijnlijk is het geen Kennelhoest (waar ik van vermoede dat het zou kunnen zijn). We moeten haar nu in de gaten houden, wordt het toch erger dan gaan we er weer heen. In ieder geval doen we het even rustig aan.

    Wat een ongelooflijk leuke weblog heb je. Je maakt prachtige viltwerkjes en je schrijft erg leuk en zo te lezen ga je op zo'n positief mogelijke manier om met je ziekte. Volgens mij ben jij een dapper mens. Je honden vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. laat me nou niet blozen *bloost tot in de haar wortels*


    Ben blij dat Ysja geen enge dingen mankeert, zoals je mss op mijn blog zag volg ik je -je staat tussen mijn websites van inspiratie- Dat is trouwens ook een complimentje aan je ! ;-}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dapper is ze die pien echt ongelofeloos ,maar pien ik ga meteen kijken bij dat 10naalden breien ben benieuwt en jaaaaaaaaaaa ik moet me ook snel gaan verdiepen in dat bloggen schaam me dood maar de omstandigheden zijn nog niet rustig pfffffffffffffffft kuzzzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dikke NATTE kus terug....
    jouw tijd komt nog wel...
    heus Gerry !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...