Translate

zondag 1 januari 2012

2011 sluiten we weer af

Op de valreep heb ik nog 4 topcats gemaakt.
3 stuks om mezelf weer terug op de rit te krijgen na het debacle "jij moet maar geen nieuwe vrienden maken". Gelukkig vond ik al snel een lotgenoot met 3 kids die graag de dupe wilde worden van mijn 'depressie'.

Waarop natuurlijk iemand die net oma geworden was niet achter kon blijven en ook een echte TopCat wilde hebben. Bont mocht deze worden.... en bont werd het.
Tevreden was ik niet, ik wilde voor de enige meid die tussen al dit 'mannengeweld' zat  iets extra's doen.. een vertrouwde omkeer tas, op kinderformaat.... -nu maar hopen dat ik de juiste maat voor een bijna 6 jarige goed geschat heb- hoe dan ook, zelf vind ik de tas enig.
Kortom: ik kan op 2011 terugzien als creatief en produktief.


Voor mijn trouwe lezers: gezondheid en geluk in 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...