Translate

zaterdag 30 juli 2011

Een tussendoortje

Ik wilde dat ik kon schrijven dat ik lekker ga, maar helaas is dat niet waar. De famous energie dip is aanwezig en maakt het leven gewoon weer eventjes niet zo leuk. Om mezelf op te peppen heb ik eindelijk -na 1 jaar zeggen dat ik het zou doen- 2 nieuwe dekbedovertrekken gekocht. Mijn 'oude' vallen bijna uit elkaar, mede dankzij het optrekken van Tikkel op mijn bed. -dat heb je met oude katten, die springen steeds moeilijker gaan vinden- Ook een tempur kussen -vlindermodel- dat ligt wel héél erg lekker.

Verder gaat het leven gewoon door, dagelijkse wandelingen -soms spijbel ik en doe een korter rondje- en mezelf vermaken, vandaar dit keer makkelijke knuffels gemaakt....
klaar om verkocht te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...