Translate

dinsdag 16 augustus 2011

Vakantie

We doen deze week alsof we vakantie hebben.
Ik ben al in geen 2 jaar op vakantie geweest, want ik heb gemerkt dat ik te veel uren slaap. Zonde vind ik dat. Slapen tijdens mijn vakantie en slapen in iets anders dan mijn waterbed.
Nu dat ik de zorg van Cally -de Akita van mijn Maatje C.- gedurende zijn werkdagen erbij heb, merk ik dat het me toch wel erg veel energie kost. Maar C. heeft vakantie en in plaats van de tijd aan mezelf te gunnen, vervroegde ik de wekker van half 8 naar half 7 zodat we lekker konden wandelen om 8 uur.
Niet slim.
Maar vanaf gisteren staat er geen wekker en zijn we vanmorgen heerlijk om kwart over 8 wakker geworden. Zit ik nu nog in mijn nachtkloffie, heb ik genoten van een overheerlijke bak koffie, ga ik straks pas douchen en dan eindelijk saampies met mijn eigen mannen een wandeling doen, niet te ver, want ik wil echt even helemaal tot rust komen. Morgen gaan we wel een super wandeling maken, ter compensatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...