Translate

woensdag 13 juli 2011

bestelling vliegt uit

In een doosje van stof heb ik de 3 Top-Cats verzonden naar hun nieuwe baasjes in Dordrecht.
Hopelijk komen ze zonder kleerscheuren aan.
De witte Top-Cat was nog een héél karwei. Het verzoek was een wit met zilveren Top-Cat te maken. Helaas de zilveren stof  en garen die ik er voor gekocht had, wilde niet mee werken op de flanellen stof. Ook de zilveren textiel verf bracht niet het resultaat dat ik wilde behalen.
Uit eindelijk maar gewoon grijze garen gebruikt. Het sprankelende wat ik dacht te maken is er niet van gekomen. Gelukkig wilde de zilveren stof wel tot een strik gemaakt worden.
Wat heb ik hier van geleerd ???
Niet zo snel ja zeggen met mijn enthousiasme....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...