Translate

maandag 9 november 2009

Sportieve prestaties

Zo als ik al eerder in mijn blog heb aangegeven, een zomermens ben ik niet. Nu dat de wintertijd weer ingegaan is, 's avonds de kaarsjes aan gaan en de kachel lekker loopt te snorren zit ik weer te 'pikken' .
Ik mocht, als straf, niet aan iets nieuws beginnen, maar eerst afmaken waar ik ooit aanbegonnen was. Dat was een knal gele eend. Echter de inspiratie ontbrak me
Van de week de eend ergens opgedoken en willekeurig begonnen. Het is zo geweldig dat je door al het geprik, je van een eend, een zwemster kunt maken.
Haar zwemband heeft ze om, verdrinken kan ze niet.
Nu nog hopen dat mijn fysiotherapeute er blij mee is, want ik wilde zo iets sportiefs aan een sportieve vrouw geven.
16 nov.: vandaag de zwemster aan mijn therapeute gegeven, ze vond het enig ! *zit hier te blozen*

3 opmerkingen:

  1. Eendjes moeten zwemmen, vinden mijn Japjes ook!
    Wat een gezellige vrolijke eend! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DANK.... ik vind haar ook zo enig.. nou ja, ben niet helemaal "eens" met haar hoofd, maar ach dat was vroeger haar snavel, ze mag niet mopperen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...