Translate

maandag 23 november 2009

Mooie dag voor de dood

Eindelijk het is zo ver, de dag der dagen..... de weg van geen terugkeer.
Ik denk dat het goed is, mooi is en geen dag te vroeg

Rond half 4 zal mijn overbuurvrouw euthanasie krijgen.
Ze is er helemaal klaar voor. Nagels mooi gelakt, d'r hoofd weer geheel kaal, mooie kleren aan, iedereen is nog langs geweest, gekust en herinneringen opgehaald

Het gaat je goed meissss, ik zal je missen, maar ik ben zo verschrikkelijk blij voor je dat dit strijden voorbij is.......

Ja het is een mooie regenachtige dag voor de dood !




23 november 2009 om 16.30 is zij 'heen' gegaan.
Eindelijk rust Terry, geen pijn meer... ik zal je schater lach missen !

2 opmerkingen:

  1. Lieve Pientjuh,

    Ook al is het goed zo, toch is dit een hele intense beleving. Sterven heeft ook iets heel intiems. Het is het ultieme afscheid nemen.

    Sterkte, meis!

    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wrang is: ze zou vandaag 48 geworden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...