Translate

zondag 7 juni 2009

midweekje Drenthe


En dan was het opeens weer tijd voor een midweekje weg, dit keer hadden we een privé-huisje in Norg. De bedoeling is andere natuur zien, de mannen eens flink laten raggen door andere velden. Helaas, de dag voor vertrek, liep Dami in iets scherps, waardoor hij een dusdanige snee in zijn voetzool had dat hij slecht kon lopen. Tuurlijk zijn we stukjes wezen wandelen, maar het echte werk, waar we ons zo op hadden verheugd ging redelijk de mist in.
Tevens wilde Henny en ik ons storten op het natvilten. Ook dat liep niet geheel zo als we dat voor ogen hadden. De dag na aankomst regende het en de andere 2 dagen kon je de vocht ook uit de lucht grijpen.
Kortom.. hele lekkere week zonder al dingen gedaan te hebben waar voor we gingen.
Inmiddels 2 weken thuis, maar ik ben nog steeds aan het opladen, voor het goede zou ik niet op vakantie moeten, maar ik kan zo enorm genieten van de "andere"wereld, dit moet ik dan maar voor lief nemen.
Met de Bowen-therapie ben ik gestopt. Te veel verwachtingen mijnerzijds, waardoor de teleurstellingen te hoog waren. Ik zou zo graag beter willen zijn en elke upper vertaalde ik als blijvend, elke downer ervaarde ik als bodemloos. Uit eindelijk kies ik dan maar weer voor mezelf. Geen Bowen meer, weer een fase verder in het aanvaarden van de aftakeling.....

3 opmerkingen:

  1. Ach wat jammer van de tegenvallers. Maar aan de foto's te zien was het toch leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natvilten kon toch!!!!regen genoeg en heel jammer voor je dat die bowentherapie niet aansloeg blijf hopen he hoop doet leven en ik leef met je mee knuffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... en na bowen komt massage... zo slecht is het leven nog niet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...