Translate

woensdag 10 juni 2009

Bezoekje aan de Rheumatoloog

Zo waren er al weer 4 maanden om en was het weer tijd voor de rheumatoloog. Het is voor mij meestal een boekhoudkundig bezoekje... plussen en minnen... hoe waren de afgelopen vier maanden en hoe wil ik de komende vier maanden het anders doen.

Bovenaan de lijst minnen: te veel pijn, te moe

Bovenaan de lijst plussen: meer energie, minder pijn



Onder de streep: massage door een therapeut.... ja.. echt !!! ik heb het op papier.. officieel



Maak me gekkkkkkk, ik fantaseer al van die lekkere man, die mij zachtjes bekneed.......

ps: laat me nog even in die waan.......

2 opmerkingen:

  1. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik gun t je zo jaha ook van die lekker therapeut kuzzzz

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...