Translate

maandag 13 februari 2012

Onderweg naar de lente

Zoals iedereen nu langzamerhand wel weet, ik ben een wintermens. De sneeuw vond ik geweldig en had ook echt nog niet van mij hoeven te verdwijnen, maar nu dat het in het zonnetje steeds blubberiger wordt mag van mij de Lente beginnen.
Alleen daardoor ben ik begonnen met al mijn afval stofjes in kleine vierkantjes te knippen zodat ik straks in de tuin kan genieten van mijn eigen gemaakte quilt van mijn restjes.

Maar eerst staat er een volwassen Top-Cat op de To-do-list. 
Vorige maand heb ik 3 Top-Cats gemaakt voor de kinderen van een forumgenoot. Zij zit behoorlijk in de lappenmand -ziekenhuis in ziekenhuis uit- èn passant liet ze weten dat ze eigenlijk ook wel een Cat wilde hebben. Vandaar dat ik nu met de eerste officiële volwassen Top-Cat begonnen ben. Volwassen als in: mooie stof, misschien wel een kettinkje of kralen... want ik ga er gemakshalve vanuit dat zij de kraaltjes er niet van af zal gaan pulken en in haar neus zal stoppen..... maar met A. kan je alles verwachten ;-)
Een tipje van de sluier:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...