Translate

maandag 6 februari 2012

Bezig in de winter....

Hoe veel beter kun je bezig zijn in de winter -met Poolhonden- dan in de sneeuw.
Dit keer hebben we weer een zalig pak liggen, alhoewel het even wennen was voor onze tuttels.
De eerste wandeling is er dus veel gewreven over kouwe pootjes. De volgende dag waren het al echte bikkels en kon de gekkigheid beginnen.

Behalve erg veel buiten gelopen te hebben, ben ik bezig geweest met Magoo. Een haat liefdes verhouding heb ik met hem. Ik vind hem voornamelijk te groot, te slungelig.. te... ja.. gewoon TE...
De motivatie om te vullen is nog niet aanwezig... misschien ook omdat ik 1 hele kilo vulling in mijn nieuwe kussen gepropt heb. Want afgelopen zaterdag was het creatieve/quilt beurs in Vijfhuizen. Daar werd ik verliefd op een driehoekskussen.
Thuis gekomen MOEST en ZOU ik deze zelf hebben. Misschien ook omdat ik een pracht lapje had, helemaal passend op mijn bank. Na de betreffende kussen op de beurs van alle kanten bekeken en bevoeld te hebben ben ik thuis meteen aan de slag gegaan. Niet helemaal verstandig om de hele lap te gebruiken, want meer dan 1 kilo aan vulling, vind ik achteraf, een beetje te veel van het goede, maar ik moet toe geven ben nog steeds verliefd op dit modelletje.
Nu weer de sneeuw in, de mannen staan te trappelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...