Translate

donderdag 16 september 2010

rare week

Deze week begon in het VU. Omdat mijn eigen rheumatoloog mijn wanhoop niet meer kon aanzien, heeft hij me door verwezen naar zijn collega Dr. Voskuyl in het VU. Waardoor ik terug in de molen ben, de molen van onderzoeken. Die dag meteen hartfilmpje laten maken, bloed en urine gegeven voor onderzoek. Nu staan er nog foto's van mijn longen, botten en een capillaire scopie op het programma.
20 oktober zullen de uitslagen bij Dr. Voskuyl te horen zijn... spannend.


Het hele gebeuren nam 2 uur in beslag, naïef als ik ben had ik de mannen meegenomen, die hadden vooraf rondje Amsterdamsebos gelopen, lekker eten gekregen maar wel 2 uur in de auto liggen wachten. Zoals ik altijd doe, terug bij de auto laat ik ze er uit, we kroelen wat, we dollen wat en dan terug INNNNN de auto. en terwijl ik de klep dichtdoe, terug naar mijn eigen stoel loop, klappen de mannen op elkaar. Tijdens het uit elkaar trekken komt mijn linker hand in Kino's bek.
Ik kan je vertellen, geen goede zet, want A) het doet ENORME pijn en B) het bloed gigantisch... plus dat je weer terug naar de eerste hulp moet. Mijn tetanusprik stamde nog uit de tijd van uitzendwerk (ik was toen 18 jaar) dus ook die moest gegeven worden.
Een uurtje zoet op de eerste hulp en voor 10 dagen anti-bioticum mee.
De mannen zijn ook redelijk toegetakeld, Dami zijn schouder heeft 2 scheurtjes en Kino zijn oor is doorboord, daar kan nu wel zo'n koeielabel doorheen ;-)

Maar ondanks alle beperkingen die zo'n hand je oplevert ben ik toch lekker wezen naaien.
De Baster familie is geboren..
Baster (oranje/bruin) met zijn zus (grijs) Marmel, zijn vriendin (paars/blauw) Flurty en niet te vergeten het buurmeisje (blauw) Reggie. Ik heb zo'n lol gehad, met het bedenken, maken en in elkaar zetten van de monstertjes
Ik vind ze zo leuk, dat ik ze niet langer voor mezelf kan houden waardoor ik nu mijn eigen winkeltje op Da Wanda begonnen ben. Misschien dat het mijn kosten eruit kan halen en niet te vergeten mijn huis beschermd tegen dicht slibben door monstertjes.

2 opmerkingen:

  1. Oh, die met al die sprieten/haren (Reggie) is enig!!!!!!!!!
    Wat goed dat je op DaWanda bent begonnen .... ik heb een huisdier gemaakt voor de Baster-family .... vanavond als ik nog puf heb foto,anders morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha... binnenkort mogen we wel een huis voor ze gaan bouwen en omdat er al een buurmeisje is misschien wel een hele straat.
    Kan niet wachten op hoe het huisdier eruit ziet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...