Translate

dinsdag 7 september 2010

Onredelijk

Dinsdag, om de week, wordt mijn bed verschoond. Een halve week verheug ik me daar altijd op. Waarom ik niet elke week mijn bed laat verschonen? omdat ik al het bijkomende werk niet aan kan; wassen, vouwen, opruimen.... Kortom, om de week op dinsdag wordt mijn bed verschoond.
Maar niet vandaag.. want vandaag heeft ze zich ziek gemeld, van alle dagen in de maand, de week NIET VANDAAAGGGGGGGGGGGG, want ik wil een schoon bed.

Mijn eerste gedachte, wat een gezeik, ik ben toch ook nooit vrij van ziekzijn, ik moet toch ook door, ziek, zwak en misselijk moet ik mijn honden laten plassen en nee ik doe niet een 1 rondje rond de kerk, want zij kunnen er ook niets aan doen dat ik weer ziek ben...
Ik weet dat het onredelijk is, het lucht niet eens op om zo te denken.
Hoe dan ook, vandaag wordt mijn bed verschoond, al moet ik de rest van de dag er in liggen om er van bij te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...