Translate

zaterdag 11 augustus 2012

Talisgirls

Het begon allemaal toen mijn vriendinnetje haar eerste chemokuur kreeg. Ik wilde haar iets meegeven naar het ziekenhuis om haar kracht te geven, te steunen, iets speciaals, iets van mij.
En zo ontstond de Talisgirl.

Hoe groot is de kans dat je gelijk met iemand van je forum samen een chemokuur krijgt ??
Zeker wanneer je weet dat we een erg klein forum hebben. ;-)
Ik kon het niet maken om alleen A. een Talisgirl mee te geven, dus ook de andere A. kreeg een Talisgirl.
Het balletje begon te rollen; want  dan kon ik eigenlijk de andere (14 stuks) niet uitsluiten.
Er volgden een aantal weken van girls maken.
Tot mijn grote verrassing vroeg er iemand mij er één te maken voor een zieke kennis, iemand die wel een steuntje in de rug kon gebruiken. Ze wilde er voor betalen.
Graag !! dacht ik...
Een gat in de markt was gevonden... de dames verkopen goed...
Er zit natuurlijk wel een filosofie achter..

Talisgirl:
Een 'girl' welke geluk aanbrengt of tegen ongeluk behoedt. 
Koop nooit een talisgirl voor jezelf, dit zal niet werken.
Geef een Talis'girl' aan iemand die wat geluk kan gebruiken.

En zo vliegt de talisgirl Nederland door....Inmiddels ook aangekomen in België en Amerika...

Weet jij ook iemand die een steuntje nodig heeft... Een extra beetje aandacht .. of niet met lege handen bij iemand aankomen...
je kunt ze bestellen via mijn email: damelhond@hotmail.com



voor een Talisgirl betaal je €. 7,= inclusief verzendkosten (binnen Nederland. €. 8,= binnen Europa. €. 10,- buiten Europa)






3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...