Translate

woensdag 16 november 2011

Soms hakt het er weer even in....

Op ons lotgenotenforum hebben we een topic waar rare/vreemde reakties staan. Variërend van; ach ik ben ook wel eens moe tot Je ziet er beter uit dan vorige keer, zie je dat het allemaal wel goed komt.
Mij viel het op dat ik niet vaak uit het veld geslagen voel door de reakties van anderen. Maar vorige week had ook ik een confrontatie die tot op de dag van vandaag me hoog zit.
Tijdens een gesprek met een persoon die mij erg na staat, waarin ik vertelde waarom ik zo weinig van me liet horen -> wandelen, eten, slapen, wandelen, internetten, tv-kijken en slapen. Dat deze ingrediënten niet maakten dat ik veel te vertellen had, erger, dat er eigenlijk geen ruimte is voor iets anders dan de dingen die ik noemde.
Voor ik het wist kreeg ik ongevraagd advies: Je, moet maar geen nieuwe vrienden maken.
Verbijsterd, dat is het enige gevoel wat mij bij gebleven is en verbijsterd is wat ik nog steeds ben. Maar bovenal; voel ik me nu eenzaam, verlaten en als ik het advies moet geloven zal daar niet gauw verandering in gaan komen.

1 opmerking:

  1. Zo die zit zeg.
    Nou nou nou, ben ook met stomheid geslagen! vriendinnetje van me.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...