Translate

dinsdag 25 oktober 2011

De Keertas in het bruin

Zoals beloofd in mijn vorige blog zou ik een nieuwe maken en dan goed !
de buitenstof was snel gevonden, ik had nog een prachtige gordijnlap liggen. Helemaal de kleur van vriendin H. Even kontakt leggen en ja hoor.... doe mij die maar zei ze.
Voor de binnenkant had ik meer moeite, want hoe leuk vriendin H. dan ook is, zo moeilijk is ze ook. Ach misschien moet ik gewoon zeggen, onze smaken lopen ietwat uit elkaar..... Ik moest dus een stof kopen die, naar mijn mening, saai zou zijn. Niet geheel gelukt, maar wel keurig passende bij de buitenkant..
Niet slim was het feit, dat ik even vergeten was dat de lap stof die ik had -bruin- 2x1,5 meter was en dat ik de tas aangepast had op; langer en breder. Of te wel: lap geel was te kort... maar met veel patchwork en een tussen stukje van de stof voor de zakken werd het toch een keurig geheel..
Zelf ben ik trots.
en aan de smile op H. d'r gezicht te zien, kan zij er ook wat mee.

2 opmerkingen:

  1. Dank je Rein.
    Ben meteen wezen kijken op jouw (jullie) blog -deze is ook leuk!- genoten !!!!
    meteen toegevoegd aan mijn lijstje van Inspiratieblogs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...